søndag 6. mars 2016

En lang uke er over

Denne uka har vært veldig lang. Jeg synes i grunn dagene er lange nok fra før, men på torsdag og fredag jobba vi til henholdsvis sju og åtte!
Men det har vært en variert uke med forskjellig arbeid.

På mandag kom Hege og Irmi og besøkte meg på jobb. Og på kvelden var vi å spiste middag på Krepsenkeller.   

                                           David, Simon og jeg satte inn tre takvinduer





Vi murte litt. Vi brukte rester som var på byggeplassen, men nesten alle steinene var for store og måtte kappes.


  
På torsdag var Simon og jeg i en barnehage i Liezen. Dit er det drøye en og en halv times kjøring.
Tre utforinger hadde løsnet, så vi måtte feste/montere dem på nytt.
Vi var også i Mautern (mellom Linz og Graz) på en annen jobb. Så jeg var ikke hjemme før 20:10


Barnehagen lå i Solveien...det var jo litt gøy!

På fredag hadde vi med oss en murerlærling.
Vi var ved dette huset. Vi støpte en betongkant rundt plenen. 
Vi skal tilbake dit på mandag og legge pyntestein.
Ikke helt tømrer relatert arbeid, men det er jo lærerikt det her og!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar