lørdag 9. januar 2016

Framme i Graz

Nå er jeg framme i Graz.
Her skal jeg være i 14 uker.
Jeg er her på et utvekslingsprogram med hjelp fra Internasjonalt servicekontor og Erasmus+
De tre første ukene skal jeg være på språkkurs og deretter skal jeg jobbe som tømrer.

Flyet fra Oslo til Frankfurt var forsinket og vi rakk derfor ikke det planlagte flyet til Graz. Men dette løste seg fint og fire timer senere var vi på neste fly til Graz.

Her ble vi tatt med på middag med Irmi, vår kontaktperson i Graz, og hennes sønn. Veldig hyggelige folk. De skal vise oss rundt i Graz i morra.

Nå har vi nettopp kommet oss inn i leiligheten, hvor vi skal bo under hele oppholdet.
Det vil komme gjevnlige oppdateringer her på bloggen. Mest fra jobb, men også litt fra fritiden.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar