lørdag 20. februar 2016

Den beste arbeidsuka hittil!

Denne uka har vært mye bedre enn den forrige!
Jeg har gjort en del forskjellig oppgaver, og følt at jeg har gjort god nytte for meg.
De andre har også gitt uttrykk for at de er fornøyde med arbeidet som blir gjort av "diese Kollege von Norwegen"

Været denne uka har vært veldig stusslig! Det har regna hver dag, og på onsdag snødde det...Men i dag er det strålende sol og det er spådd kjempefint til uka!




Simon og jeg murte inn disse to hvite steinen over døra


David og jeg jobbet på taket. 
Måtte lage en overgang, fordi det er høydeforskjell



Jeg hjalp Simon med å sette inn utforinger.
Dette var veldig annerledes fra Norge.
Denne ble murt fast, og de andre sidene ble pussa.

Jeg lagde mange hull i veggene, for at Haustechniker (rørlegger) kunne legge sine rør.

Simon, David og jeg isolerte og la OSB-plater på de få veggene i huset, 
som ikke er mur eller betong.

Onsdag!


I dag, lørdag!
                                      


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar