søndag 7. februar 2016

Første uke på jobb

Nå har jeg jobbet en uke hos Wallner & Schemitsch.
Det har vært en spennende uke og jeg har møtt mange hyggelige mennesker. Arbeidsoppgavene har vært veldig enkle, men jeg regner med at jeg får mer utfordrende oppgaver etterhvert.
Mine kolleger kan veldig lite engelsk, hvis de kan noe engelsk i det hele tatt. Dette er bare bra og fører til at jeg lærer mer tysk hver eneste dag. Jeg merka at kommunikasjonen gikk mye lettere på fredag enn på mandag.
Gleder meg til ny uke!


Mandag og tirsdag jobba jeg med Martin og Sebastian, veldig sentralt i Graz









 Resten av uka måtte vi kjøre 30 min til jobb.
Her ble det ikke så mange bilder.
Men vi boret bla hull i betongen med denne maskinen.


Vi monterte isolasjonsplater utenpå veggen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar