fredag 26. februar 2016

Halvveis oppholdet!

Nå har jeg vært sju uker i Graz, og dermed er det sju uker igjen. Disse ukene har godt veldig fort og jeg gleder med til de sju neste.
Denne uka har jeg jobbet med Simon og samarbeidet fungerer bra.
På torsdag fikk vi besøk av arbeidstilsynet. Jeg mangla tydeligvis et kort som skal bekrefte forsikring og arbeidstillatelse osv.. så da hagla det i spørsmål om hvorfor jeg var i Østerrike. Men de fikk kontaktinfo til Irmi (min kontaktperson) så det går nok i orden!

Simon og jeg har gjort mye forskjellig denne uka.
Her er bilder av noe av det.

 Skiltmontører

Jeg pigget hull til rørleggeren.
Når han var ferdig støpte vi igjen hullet.


På onsdag var vi noen timer på serviceoppdrag.

Kunden hadde en verandadør, som rett og slett ikke satt fast.
Den bevegde seg ca 2 cm i toppen


 Litt mer pigging


Vi støpte igjen flere hull, der rørleggeren var ferdig med å legge rør.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar